...::: Ogólne Forum :::...
Tibia, Motoryzacja, Gry itd
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ...::: Ogólne Forum :::... Strona Główna
->
Porady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
TIBIA
----------------
Fotki z Tibi
Poradniki
Ogólna Tibia
Karczma
Światy
Filmy
MOTORYZACJA
----------------
Tuning
Fotki Pojazdów
Tricki
Jak Docierac
Porady
Inne
Dane Techniczne
Schematy Silników
PRAWKO
MUZYKA
----------------
Darmowe MP3
TOP LISTA
Programy
Inne
GRY
----------------
Gry na PC
Gry na PlayStation
Gry na Xbox
WĘDKARSTWO
----------------
Rekord i inne połowy
Hodowla Ryb
Sprzet
Zaneta
Przynęta
INNE
----------------
ELEKTRYKA
MetalDamage
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bebak
Wysłany: Śro 18:07, 25 Kwi 2007
Temat postu: Ustawianie Zaplonu
Wkladamy do cylindra nieostry srubokret. Przy pomocy klucza obracamy walem korbowym krecac srube mocujaca krzywke dopoki tlok nie osiagnie gornego martwego punktu (tlok najdalej wysuniety w przod). W tej pozycji ustawiamy luz 0,3 mm pomiedzy mloteczkiem, a kowadelkiem po obluzowaniu sruby. Po regulacji srube zakrecamy. Miedzy mloteczek i kowadelko wkladamy pasek bibulki papierowej i powoli obracamy walem korbowym w przeciwnym kierunku do obrotlw silnika, az do chwili, kiedy bibulka zacznie przechodzic suwliwie miedzy kontaktami. W chwili, kiedy bibulke da sie wysunac odstep miedzy kontaktami wynosi 0,05mm. W takiej pozycji tlok powinien znajdowac sie 1,2-1,5 mm przed gornym martwym punktem.
###############################################
1. Zdejmujemy pokrywę zapłonu. 2. Zdejmujemy głowicę cylindra. 3. Ustawiamy tłok 3mm przed maksymalnym górnym położeniem. 4. Poluzowujemy śruby mocowania cewek i śrubę mocowania przerywacza. 5. Ustawiamy te części tak aby odstęp między stykami przerywacza wynosił 0.3 0.4 mm. 6. Sprawdzamy iskrę dotykając świecą kadłuba silnika i poruszając lekko kopniakiem (lub pedałami). 7. Jeżeli iskra jest wyraźnie widoczna to dobrze. Nie może być zanadto niebieska lub zanadto żółta. 8. Przykręcamy głowicę silnika i przystępujemy do próby odpalenia silnika. Jeśli nie odpali możemy lekko zmienić położenie cewek. 9. Brak iskry świadczy o uszkodzeniu kabla , świecy, cewek lub kondensatora. Zalecanymi świecami są: F80(Iskra) lub 225(Bosch) Odstęp między elektrodami 0,5 do 0.6 mm Opis przy śrubach mocujących cewki odkręcanych kluczem(7). Jak masz na śrubokręt musisz ściągnąć magneto. Zalecam wymianę na te odkręcane kluczem. PS: Możesz ustawić tłok również przez otwór świecy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin