Forum ...::: Ogólne Forum :::...
Tibia, Motoryzacja, Gry itd
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik dla Druida

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Ogólne Forum :::... Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bebak



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GRZ

PostWysłany: Sob 10:18, 09 Cze 2007    Temat postu: Poradnik dla Druida

Witam! Od razu zaznaczam, ze w tym poradniku opisuje jedynie najefektywniej wykorzystywane przeze mnie expowiska i drogie rozwoju postaci!


Sedziwy staruszek wszedł do przepełnionego ludzmi pokoju. Staną na środku, tuz obok wielkiego kominka. Rozejrzał się po sali. Wszystkie młode twarze wpatrywały się w niego jak w obraz. Zdjął kapelusz i osunął się cieżko na fotel. Wyciągnął z torby trochę tytoniu i wypełnił nim fajkę. Zaciągnął się kilka razy, wziął głęboki oddech...

"Witajcie słudzy natury. Jestem Aldorn, druid i pokorny sługa matki ziemi. To co Wam teraz opowiem być może uratuje kilkoro z Was przed śmiercią, tak wiec słuchajcie uwaąnie. Oto bowiem zaprezentuje historie moich początków, kiedy bylem tak młody i niedoświadczony jak Wy..."

"Jako jeszcze młody adept nie bylem zbyt ważną figurą w świecie Tibii. Pewnego dnia, gdy jak co dzień trenowałem zaklęcie światła do gaju druidów, przyszedł odziany w zbroje mężczyzna. Zamienił kilka słów ze starszyzną druidów po czym odszedł. W niedługim czasie oznajmiono nam, iż sam król Tibianus wzywa nas do pomocy. Podobno grupy orków maja swoje posterunki w pobliżu Thais. Rozdano nam ekwipunek i dano coś na wzór kija chociaż bardziej ozdobny. Wytłumaczono mi i reszcie kadetów, iż jest to potężna różdżka do walki ze złem. Bez żadnego przygotowania wysłano nas w sam środek bitwy. Początkowo wszystko szło dobrze, aż do czasu gdy zaczęliśmy schodzić coraz głębiej do legowiska orków. Pewni swoich umiejętności wpadliśmy w zasadzkę. Wróg był wszędzie...moi towarzysze padali jeden po drugim, a mi samemu udało się uciec z ledwością...."

"I tak mijały dni, tygodnie, a ja stawałem się coraz potężniejszy, bardziej doświadczony. Czułem się już pewnie. Kupiłem nowy, lepszy ekwipunek, a orki nie stanowiły dla mnie już większego wyzwania. Zycie było wspaniale, aż do czasu, gdy przy ciele jednego z orków znalazłem dziwny pergamin. Postanowiłem przedstawić moje znalezisko radzie, a ta po kilku godzinach rozmyślań oznajmiła mi, iż jest to fragment mapy prowadzącej do potężnego artefaktu. Przedmiot ten podobno miał zachwiać równowagę w świecie Tibii, dlatego rada starszych zleciła mi odnalezienie i zwrócenie im artefaktu. Przyjąłem zadanie. Wszystkie ślady wskazywały, iż miejsce położenia poszukiwanej przeze mnie rzeczy jest w górach niedaleko Thais..."

Morał:

Gdy tylko zdobedziesz 8lv u wyroczni na rooku nalezy wybrac swoje powolanie. Mowisz cos takiego; Hi > Yes > Thais > Druid > Yes.
Gratulacje wlasnie zostales druidem.



Na mapie zamiescilem kilka wazniejszych punktow dla druida.

A - sklep magiczny w ktorym dostaniemy rozdzke i mozemy kupowac "puste runy".
Podchodzimy do NPC Xodeta i mowimy; Hi > Snakebite Rod > Bye. Pierwsza rozdzka jest za darmo.

B - gaj druidow. Tutaj u NPC Marvika mozemy kupic czary dla naszej profesj. Po prostu mowimy; Hi > [nazwe czaru] > Yes > Bye. Oczywiscie istnieja tez odpowiedniki gaju druidow w kazdym miescie.

C - Wejscie do Ancient Temple. To tam powinnismy sie udac by nabic lv.

T - Oznacza Temple,czyli miejsce w ktorym zaczynamy gre na mainie.

D - Oznacza Depo, czyli miejsce, gdzie mozemy chowac swoje skarby.

K - Oznacza miejsce, gdzie u Krola mozna wykupic promocje majac 20lv (tylko dla posiadaczy platnego konta). Mowisz do NPC'a Tibionus; Hail > Promotion > Yes > Bye. Musisz miec w plecaku 20k. Istnieja tez odpowiedniki krola w niektorych miastach.

-> - Oznacza droge do Mount Sternum.

---------------------------------------------------









W opisanych powyzej podziemiach nie ma orka silniejszego niz warrior!

Kupujemy czar swiatla (light=100gp), bierzemy rozdzke (jest za darmo) i ruszamy na orki w Ancient Temple kolo thais. Dobrze by bylo gdybysmy mieli plate armora, plate legssy, dwarven shielda. Jesli nie mam to staramy sie nie wpadac w cale gromady orkow tylko wybijac je z osobna.
Tam siedzimy do 19lv nabijajac mlv (poprzez ciagle rzucanie czaru swiatla="utevo lux") i zarabiajac kase. Zmieniamy tez ciagle rozdzke na lepsza, za ktore juz musimy troche zaplacic (13lv=1k i 19lv=5k).

Oczywiscie istnieja tez inne expowiska (miejsca gdzie mozna zdobywac exp), ale z zycia wiem, iz sa one prawie zawsze oblegane przez innych graczy (roty=Venore, roty=Darashia). Mozna w ostatecznosci expic na larwach (tylko dla pacc)(moze byc niebezpieczne na tym lv bez leczenia) albo Fibula (uwazac na zlurowane potwory).

"Nie bylem juz kadetem...wiedzialem jak sie walczy, ale nikt nie uprzedzil mnie o niebezpieczenstwach kryjacych sie w gorach. Potezne jednookie cyklopy niczym stado dzikich zwierzat rzucilo sie na mnie. Jednym ciosem niszczyly glazy, wiec wolalem nie wdawac sie z nimi w konfrontacje bezposrednia. Wykorzystujac to iz sa niebywale glupie i wolne szybko spalalem ich wielkie cielska na odleglosc z mojej rozdzki..."

"Tak jak nakazala rada, staralem sie odnazlesc tajemniczy artefakt. Przez tygodnie przeszukiwalem gore, ale poza cyklopami i nieumarlymi nie natrafilem na nic godnego zainteresowania. Stawalem sie coraz to potezniejszy. Podczas moich pobytow w miesci nauczylem sie wytwarzac potezne runy. Moj skarbiec rosl i ambicje rowniez. I gdy bylem juz kompletnie zirytowany poszukiwaniami i ciaglym wybijaniem cyklopow, zdarzyl sie cud. Podczas walki z grupa olbrzymow wpadlem przypadkowo do pewnej dziury. Starlem sie z nieumalymi, a na oltarzu odnalazlem kolejna wskazowke... Rada wytumaczyla mi, iz owy artefakt nazywa sie Exalibug i jest to potezny miecz, ktorego sila jest w stanie powalic demony jednym ciosem. Zaczelem rozmyslac o jego potedze...co ja bym z nim zrobil. Kolejna slad prowadzil do krolestwa krasnoludow. Nie zastanawiajac sie ruszylem w droge..."

---------------------------------------------------

Moral:

Od 19lv powinienes zaczac expic na cyklopach. Proponuje Mount Sternum. Uciekasz przed cyklopami i atakujesz z rozdzki od 19lv. Exp nawet niezly, kasa zalezy od szczescia.



A--> - Jest to wejscie w gory od zachodu. Bezpieczna droga. Jest gdzie uciekac.

B<-- - Jest to wejscie w gory od wschodu. Jest to o tyle dobre, iz najlepiej tedy wynosic lootbaga (baga w ktorym trzymamy przedmioty z potworow) i przesowac go po ziemi na niedaleko znajdujaca sie poczte.

C - Oznacza zejscie do podziemi gdzie wedlug mnie najlepiej sie expi.

<--- - oznacza droge powrotna do Thais.

---------------------------------------------------



A - Oznacza twoja pozycje startowal gdy tylko zejdziesz do podziemi. Idz w strone strzalki.

B - Oznacz miejsce gdzie dojdziesz z punktu A.

C - Wejscie na poziom wyzej do punktu D. Dojdziesz z punktu B.

D - Wejscie do punktu C.

E - Tutaj znajdujsie 1 cyklop. Latwo uciec i zabic potwora.

F - Resp 2 cyklopow. Radze uciekac do gory w waskim przejsciu tak by gonil Ci tylko jeden.

G - Tutaj tez tylko 1 cyklop.

H - Zejscie poziom nizej. Sa tam 2 cyklopy, a jeszcze nizej troche ghuli i szkieletow.

I - Zjescie poziom nizej gdzie sa 3 cyklopy. Nie warto tam schodzic poniewaz nie ma gdzie uciekac. Mozna starac sie wyciagac cyce lina, ale wedlug mnie lepiej sobie darowac.

J - Sporo Ghuli, Szkieletow, Ratow. Nie oplaca sie schodzic gdyz nie ma gdze uciekac.

K - Resp 4 cyklopow. Jest gdzie uciekac.

---------------------------------------------------

Gdy dobijesz 20lv i masz platne konto wykup promocje. Dzieki niej Soul Pointy i mana odnawiaja Ci sie szybciej. Tracisz tez mniej exp przy kazdej smierci.

Dobijasz 24 potem 25lv. Mozesz robic juz wreszcie jakies pozadne runy. Kupujesz w gaju druidow czary "Ultimate Healing Rune" na 24lv i "Heavy Magic Missle" na 25lv. Zeby zrobi rune wkladasz "pusta rune" w dlon (blank rune za 10gp w sklepie magicznym w kazdym miescie) i wymawiasz odpowiednie zaklecie (umieszczam w nawiasach obok czaru). I tutaj masz dwie mozliwosci;

1. Mozesz robic UHy (Ultimate Healing Rune = "Adura Vita" = 400 many + 3 soul pointy) i je pozniej sprzedawac (nie oplaca sie ich zatrzymywac dla siebie) i troche zarobic.

2. Mozesz tez sobie zupelnie darowac robienie UH'ow i zaczac tworzyc na potrzeby indywidualne HMM (Heavy Magic Missle = "Adori Gran" = 280 many + 2 soul pointy).

Do robienia run potrzeba oprocz many takze Soul Pointy (SP). Odnawia sie je poprzez zabijanie potworow. Jesli grasz na darmowym koncie (FACC) SP odnawiaja ci sie z czestotliwoscia 1 na 2min. Jesli masz platne konto (PACC'a) SP regenreruja sie z predkoscia 4 na 1min. Wazne jest tez, iz musisz zabic potwora, ktory daje wiecej exp nic twoj lv. Tak wiec, orc ktory daje 25exp nie odnowi souli dla 26lv druida.

Polecam zrobic tak: masz 100 SP (MAX) dla PACC'a 200 (MAX), robisz 2,5bp HMM i idziesz robic lv up. Soule ci sie odnowia i wracasz robic znowu runy. I tak ciagle. Albo mozesz ciagle expic.

Nie musisz zmieniac sprzetu (EQ). P-set, d-sheild, steel helmet wystarcza. Nie wydawaj kasy na jakis drogi, lekki sprzet bo to ci jest narazie niepotrzebne (przeciez i tak walisz narazie tylko z rozdzki).

"Wszystkie tropy prowadzily do rebelianckich kopalni krasnoludow. Wczesniej slyszalem legendy o zapalczywosci i sile wojownikow tam zyjacych. Jednak nie obawialem sie. Na wszelki wypadek wziolem kilka run i ruszylem w glab podziemi. Poczatko opor byl nedzny, ale to jedynie cisza przed burza. Na nizszych poziomach kopalni, przeciwnicy stawali sie juz nie do zlekcerwazenia. Swietnie wyszkoleni byli godnym przeciwnikiem, a ich grupa stanowila juz realna grozbe smierci. Mimo tego dalej wypelnialem powierzonal mi misje, przyokazji niezle zarabiajac. W miesci slyszalem pogloski o prastarym wezu, ktory lata temu zostal uwieziony w tych podziemiach przez krasnoludy. Troche zajelo mi odnazlezienie owej bestii, i jeszcze wiecej czasu pochlonelo dostanie sie do niej. Jednak odkrylem pewien tajemny korytarz...nie widoczny na mapach...poprowadzil mnie on prosto do owej bestii. I co sie okazalo? Iz owy bazyliszek jest slepy. Nim zostal tutaj uwieziony pewien wojownik wydlubal mu oczy wlasnie uzywajac Exalibuga. Prubowalem skrocic cierpienia bestii, ale zadna magii, a stwora nie dzialala. Mimo, iż nie znalazlem miecza i pokoju z wezem znajdowal sie kolejny pergamin. Tym razem prowadzil do nieumarlych krain..."

---------------------------------------------------

Moral:

Dobij 27lv na cycach i idz do kopalni na dwarf guardy.



<-- - Strzalka na poludnie oznacza droge do Thais. Wszystki inne prowadza do kopani. Jest tez droga przez wawoz do kopalni, ale to poznacie pozniej sami.

---------------------------------------------------

Kup czar "Sumonn Creature", dzieki czemu bedziesz w stanie przyzywac podlegle tobie stwory. Przyzywaj monka (utevo res "monk") i atakuj z rozdzki w krasnoludy. Exp i kasa ida nieziemsko szybko. Wez tez runy na wszelki wypadek. Nie boj sie tez UHac monka w krytycznych chwilach. Pamietaj, iz przyzwany przez Ciebie potwor nie bedzie mogl chodzic poziom wyzej ani nizej.

Jesli masz PACC'a mozesz poczekac na DS (utevo res "demon skeleton") i ruszyc na Tomby. Jesli masz blokera i jestes na serverze non pvp mozesz z FE (utevo res "Fire Elemental") tam latac i exp leci wtedy bosko. Mozna tez z DS na scaraby isc, ale bardziej oplacalne sa guardy.

Nie kupuj rozdzki na 26lv poniewaz jest ona niezwykle slaba. Nie dosc ze atakuje z trucizny to jeszcze na 1 kratke. Strata kasy. Sprzetu tez mozesz nie zmieniac.

"Straszne opowiesci slyszalem o tym miejscu. Swiat nieumarlych zawsze byl glownym wrogiem druidow. Mimo calego swojego doswiadczenia obawialem sie tego miejsca. Nie jeden z moich kompanow tutaj polegl. Wszedzie bylo czuc odor smierci. Nie wiem jak amazonki moga zyc w sasiedztwie z tym bagnem umarlakow. Towarzystwo tez nie bylo mile, ale dzieki mojej zaawansowanej magii radzilem sobie nad pozor swietnie z kolejnymi zastepami nieumarlych. Wiele skarbow przywiozlem stamtad...."

"W najglebszej jaskini znalazlem tez ostatnia czesc pergaminu. Mapa byla juz kompletna, i wszystko wskazywalo na to iz to czego szukam znajduje sie na Edron..."

---------------------------------------------------

Moral

Wbij na guardach 35lv i kup czar niewidzialnosci ("utana vid")!

Teraz mozesz expic na Ghoustlandzie na poziomie z DS. Masz juz najpotezniejsza rozdzke (33lv = 15k = tylko dostepna na Edron), bierzesz kilka bp HMM i troche run GFB (Great Fireball). Na niewidce wycinasz w pien caly resp, a GFB uzywasz na wejscie jak cie otacza kilka ghuli. Twoje kombo juz wynosi ok 110 dmg (65 rozdzka + 55 HMM), wiec DS bierzesz na 3 hity. Exp leci niezwykle szybko, a kasa zalezy od szczescia.

Na paccu mozesz juz zaczac tomby solo wymiatac, i nawet sprubowac isc na necro (chociaz mozesz lepiej poczekac na wieksza sile HMM).

Z blokerem mozesz wycinac GS (Giant Spider), DL (Dragon Lord), Dragon's. Wszystko to co nie jest odporne na energie. Mozesz sobie kupic Bohy (Boots of Haste), a p-set moze w sumie zostac.

Mozna tez na niewidce czyscic OF (Orc Fortest), ale tam troche potworow cie widzi, wiec wieksze ryzyko, ale kasa zawsze sie zwroci.

---------------------------------------------------

Jednak największa jazda zaczyna się od 36lv dla druida. Dzieki czarowi Mass Healing (Exura Gran Mas Res) staniesz się niezwykle pożadaną osobą na hydra huncie. Prawdze mówiac jeśli masz czas i blokera to możesz zapomnieć o innych expowiskach do końca swoich dni. Nie opisze drogi do hydr, gdyz zdaje sie na twoich znajomych z teamu. Podam za to kilka rad jak hydry klepac gdyż wbrew pozorom to wcale nie takie łatwe druidem. Na początku powiem, że musisz brać na hydry same mana fluidy (mf - dostępne w sklepach gdzie sprzedaja blank rune). Średnio idzie 4bp MF na 2h huntu (wartości są rózne zależnie od lv i umiejętności blokera). Pamietaj tez, ze musisz miec rozdke od 19lv.


I najważnieszje, czyli jak masz tam expić.


No więc tak:

- czerwone pole - to miejsce gdzie powinienes stac, gdy bloker luruje hydre.

- niebieskie pole - to miejsce gdzie powinien stac sorcerer.

A teraz bardzo wazna rzecz! Nigdy nie atakuj szybciej niz sorc. To jego DS MUSZA pierwsze wchodzic na obrone stwora. Jesli bedziesz atakował jako pierwszy to twoj exp wyniesie okolo 200-400 na hydre. Jesli natomiast zastosujesz moje rady to bedziesz dostawal po 500-750. Czesto zdaza sie, ze sorcowie specjalnie wydluzaja swoj czas ataku, zebys zaatakowal pierwszy, ale ty stoj jak wryty i rusz do szarzy dopiero gdy jego ds sie poruszal.

No dobra gdy sie juz ustawily ds jak na zdjeciu powyzej, mozesz sie stanac w takim samym miejscu co ja. Pamietaj, ze musisz leczyc blokera z czaru heal frend (exura sio "nick").

- zolte pole na zdjeciu - jesli DS zostanie ciezko ranny (jak to znaznaczylem na niebiesko) podbiegnij na zolte pole i uzyj czaru mass healing.

Istnieje tez mozliwosc (na wysokim lv 60+) expienia na hydrach tylko z blokerem. Wtedy stajesz na miejscu DS ktory na zdjeciu jest zaznaczony na niebiesko. Twoje DS stoja w lini prostej z blokerem, a ty przy uzyciu rozdzki od 33lv i czaru exori vis klepiesz ile wlezie. Moja rada to to, zeby nie uciekac gdy sie hydra na ciebie przerzuci tylko czekac, az bloker rzuci exete.

Jesli czytasz ten poradnik to pewnie jestes jeszcze newbe, wiec pamietaj "ZAWSZE MIEJ RZUCONY NA SIEBIE CZAR UTAMO VITA".

---------------------------------------------------

Tutaj macie opis podstawowych czarow i jak je najefektywniej wykorzystywac. Czary dziela sie na dwie kategorie; spontaniczne (rzucane odrazu po wypowiedzeniu zaklecia, nie zabieraja SP) oraz runiczne (ich energia gromadzi sie w runie ktora mozna pozniej uzyc). O ile tak naprawde u druida licza sie tylko 2 czary runiczne (UH'y i HMM) o tyle w spontanicznych juz jest wiekszy problem.

Czary spontaniczne:

Heal Frend (Exura Sio "nick") - Koszt = 700gp. Mana = 70. Druidzi mają to przyjemnosc, ze za 70 many sa w stanie wyleczyc sie z reda na full hp. Po prostu wpisujesz swoj nick do formulki zaklecia.

Force Strike (Exori Mort) - Koszt = 600gp. Mana = 20. Only for PACC. Niezwykle przydatny czar. Poniewaz mana odnawia sie bardzi szybko, tym zakleciem mozemy wycinac cale hordy potworow. Uwazaj jednak, poniewaz dziala jedynie jedna kratke przed toba. Przyda Ci sie gdy jestes niewidzialny. Wtedy mozna deskarnie masakrowac potwory, a w polaczeniu z rozdzka daje zabojczy efekt. Niezle dziala na Ghoust Landzie.

Magic Shield (Utamo Vita) - Koszt = 450gp. Mana = 50. Zabojczy czar, w szczegolnosci dla wysoko poziomowych druidow. Po jego rzuceniu zamiast zycia tracisz mane. Jest tysiace zastosowan tego zaklecia. Uzyj tylko swojej wyobrazni.

Strong Haste (Utani Gran Hur) - Koszt = 1300gp. Mana = 100. Only for PACC. Jest to o tyle dziwne zaklecie, poniewaz po updacie mozna praktycznie chodzic caly czas na tym zakleciu. Dlaczego przydatne? Szybkie chodzenie = szybkie expienie.

Invisibility (Utana Vid) - Koszt = 1000gp. Mana = 440. Czarny kon programu. Praktycznie w polaczeniu z rozdzka i HMM robi z Ciebie boga. Jestes w stanie wycinac potwory w takich ilosciach, ze az glowa boli. Polecam szczegolnie na Ghoust Landzie i OF.

]Summon Creature (Utevo Res "[nazwa stwora]"). - Koszt = 2000gp. Mana = zalezy od stwora. Niezwykle przydatny czar dla srednio lv druidow. Tak naprawde dopiero godny zainteresowania od 27lv, kiedy to mozna przyzywac:

- Monka - od 27lv - niezwykle przydatny np na dwarf guardy, OF. Bardzo szybko sie leczy, a jego hity nie sa, az takie zle.

- Orc Berserker - od 27lv - ludzi czesto przeceniaja jego role. Jest on bardzo szybki i ma mocne ciosy, ale niezwykle slaba obrone. Ja go nigdy nie wykorzystalem.

- Demon Skeleton - od 28lv - dzieki jego odpornosci na ogien czesto wykorzystywany do expienia na smokach. Na scarabach tez niezle sobie daje rade. Z uwagi na jego duza sile czesto tez brany na Hydry i Hero.

- Orc Leader- od 29lv - bardziej wytrzymala wersja DS. Ma slabsze hity (ciosy), ale z uwagi na duza liczbe zycia czesto brany na expienia na Dragon Lordach.

- Fire Elemental - od 30lv - Szalony potwor. Potrafi rzucic takie kombo, ze szczena opada. Niestety ma ataki obszarowe (na 3 kratki w ksztalcie "+") przez co zadaje obrazenia tobie i towarzyszom. Przydatny tylko na serverach non pvp.

Oczywiscie istnieja tez inne czary spontaniczne ktore powinienes kupic. Wymienilem tylko te wedlug mnie najbardziej przydatne, ktore zrobia z Ciebie maszyne do zabijania. Zapraszam do zapoznania sie z czarami na stronie glownej.

---------------------------------------------------

Wraz z najnowazym updatem zostaly wprowadzone rozdzki. Wedlug mnie to troche wywyzsza profesje magiczne ponad inne. Prezentuje tutaj krotki opis rozdzek dla druida.

- Snakebite Rod - rozdzka od 7lv. Zadaje obrazenia od trucizny (srednie 13). Zasieg na 4 kratki. Koszt many 2. Cena w sklepie - darmo pierwsza, kolejne 500gp.

- Moonlight Rod - rozdzka od 13lv. Zadaje obrazenia od energii (srednie 19). Zasieg na 2 kratki. Koszt many 3. Cena w sklepie 1k.

- Volcanic Rod - rozdzka od 19lv. Zadaje obrazenia od ognia (srednie 30). Zasieg 3 kratki. Koszt many 5. Cena w sklepie 5k.

- Quagmire Rod - rozdzka od 26lv. Zadaje obrazenia od trucizny (srednie 45). Zasieg 2 kratka. Koszt many 8. Cena w sklepie 10k.

- Tempest Rod - rozdzka od 33lv. Zadaje obrazenia od energii (srednio 65). Zasieg 1 kratki. Koszt many 13. Cena w sklepie 15k - tylko na Edron.

---------------------------------------------------

Czesto zadawane pytania:

Newbie: Czy po Updacie mlv (magic level) rosnie wolniej?

Ja: Nie. Powiekszyla sie 4 razy liczba potrzebna do awansu, ale tez 4 razy szybciej odnawia sie mana. Wiec czas sie nie zmienia.

Newbie: Ile teraz many potrzeba na przywolanie stwora?

Ja: Tyle ile przed updatem. Teraz jedynie zmienilo sie to iz sam czar mozna dopiero kupic na 25lv.

Newbie: Jakie skille, na jaki lv?

Ja: Druid nie potrzebuje skilli. Jego priorytet to lv i mlv. Standardowo mlv to wedlug mnie taki, ktory nie jest nizszy od lv.

Newbie: Dlaczego opisales tylko tyle miejsc do expienia?

Ja: Sa oczywiscie rozne miejsca gdzie mozna expic, ale daje Wam mozliwosc odkrycia tego samodzielnie. Pozatym jest wiele poradnikow opisujacych dany teren, wiec wystarczy poszukac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 21:33, 15 Cze 2007    Temat postu:

"1. Mozesz robic UHy (Ultimate Healing Rune = "Adura Vita" = 400 many + 3 soul pointy) i je pozniej sprzedawac (nie oplaca sie ich zatrzymywac dla siebie) i troche zarobic. " ===> ja zawsze mam bp uhow na wypadek pk albo jak ktos cos zluruje

Wbij na guardach 35lv i kup czar niewidzialnosci ("utana vid")! ====>dwarfy guardy widzą, przekonalem sie i prawie padlem jak sie wbilem w 3.

Jesli czytasz ten poradnik to pewnie jestes jeszcze newbe, wiec pamietaj "ZAWSZE MIEJ RZUCONY NA SIEBIE CZAR UTAMO VITA".
====>newbie nie jestem bo mam 74 eldera a latam na hydrach 2 ds bez utamy z tempestem ,energy strike i exura sio;p


(na 3 kratki w ksztalcie "+") ===>poprostu explo;p



Newbie: Czy po Updacie mlv (magic level) rosnie wolniej?

Ja: Nie. Powiekszyla sie 4 razy liczba potrzebna do awansu, ale tez 4 razy szybciej odnawia sie mana. Wiec czas sie nie zmienia.
=====>leci wolniej bo w 15 minut bilo sie knightem z 0 na 2 mlvl na tibi 7.5 a teraz jest hujnia jak soule wprowadzili;/
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...::: Ogólne Forum :::... Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin